Direktlänk till inlägg 5 november 2011

Livet leker på fluffiga moln !

Av Linnea Eriksson - 5 november 2011 22:11

Är nyss hemkommen från kusinkalas ! Livet leker på fluffiga moln när man är tsm me dom här härliga männsikorna ! Pappas 3 bröder med familj och sen vi ! Och farmor och farfar förstårs ! Vi är ett härligt gäng , härligt gäng ! En ut av mina farbröder fick en pil i foten , det låter väldigt illa , men det blödde bara "lite" inget 112 blev de iaf !Nu ska jag försöka att smussla med mig glass bytten upp till mitt rum ! Och sitta här uppe och käka lite glass !Måste bara komma förbi mamma oh pappa ! Undra hur de kommer gå !? :oHa de gött ! Så höörs vi mer i morgon ! Pusss :* //)ineaErikssss

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Linnea Eriksson - 8 november 2011 20:00

Jag vill bara säga hur mkt jag älskar mina syskon ! Min älskade lillebror som alltid ställer upp Han är värkligen världens grymmaste bruchhhaaa !! min kära lillasyster som alltid ställer upp ! Hon är värkligen världens grymaste siiiisssttterr !! ...

Av Linnea Eriksson - 7 november 2011 21:32

Jag. La en spegel på soffan , och senare satte jag mig på den. Fick glas skärvor i min rumpa ! Och de värsta av allt jag fick dammsuga upp allt sedan ! Jag rekommenderar att inte setta sig i soffan för tilfället ! ...... -.-'' ...

Av Linnea Eriksson - 6 november 2011 12:47

I natt har jag inte sovit mkt ! Jag vakna kl 4 av att jag blev stucken av ett häfstift ! Och efter det kunde jag inte somna ! För min hals ville pront besöka slemköping ! Så det blir väll att sova i dag -.- '' Skriver mer sen ! Pussssss //LineaEr...

Av Linnea Eriksson - 5 november 2011 13:04

R I P kära bloggläsare jag är en mördare ! Jag märkte nyss att jag dödat ett gosedjur ! Mitt älskade gosedjur :( Så här gick det till : jag satt och målade naglarna åt syrran , mitt kära gosedjur satt brevid mig , han har alltid suttit där och j...

Av Linnea Eriksson - 5 november 2011 10:54

jaha , nu ska jag snart gå och frächa upp mig lite ! Har varit som ett vrak hela höstlovet ! Och på måndag börjar ju skolan , så tänkte att det är ju bra om jag tränar lite på och sminka mig , för jag har nog snart glömmt bort hur man gör :o ta en ...

Presentation


Läs , skratta , fundera , kommentera !!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5 6
7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
November 2011
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards